Job 3 van 4


Report this listing

Solliciteren



Online Merchandising Specialist


Functie

Als Online Merchandising Specialist bij Casa International ben jij de drijvende kracht achter het creëren van een uitzonderlijke online ervaring die de conversie stimuleert. Jouw dagelijkse coördinatie van on-site merchandising, naadloze samenwerking met teams en intuïtieve navigatieopzet vormen samen een digitaal meesterwerk. Door productpagina’s te verrijken met SEO-briljantie en een persoonlijke klantbenadering toe te voegen, transformeer je de website tot een boeiende reis die de conversie op elk stadium van de funnel optimaliseert.

Je beheert de content met de kenmerkende stem van Casa en SEO-uitmuntendheid, en je creëert een gebruiksvriendelijke ruimte. Jouw rol gaat verder dan taken; je bent de architect van een transformerend digitaal verhaal en laat een onuitwisbare indruk achter op de reis van Casa International.

Verantwoordelijkheden:

  • Dagelijkse uitvoering van on-site merchandisingactiviteiten, waaronder productinformatie, taxonomie, promoties en on-site zoekopdrachten.
  • Samenwerken met de Lead Paid Marketing en Product Owner om processen te verfijnen en conversieratio’s te verbeteren.
  • Naadloos samenwerken met de Marketing-, Creatieve- en Inkoop-teams om de uitgelichte producten af te stemmen op onze bedrijfskoers en nationale en promotionele campagnes op de website te vertalen.
  • Een naadloze navigatieopzet voor de online winkel opzetten en zoekfunctionaliteit optimaliseren op basis van klantinzichten.
  • Product- en categoriepagina’s verrijken via zorgvuldige SEO-optimalisatie.
  • De hele website infuseren met een persoonlijke klantbenadering, met aandacht voor cross-selling en upsell-strategieën (bv. productbundels, productaanbevelingen).
  • Websitecontent beheren en optimaliseren, met aandacht voor Casa’s unieke tone of voice, SEO-best practices en een onwrikbare toewijding aan gebruiksvriendelijkheid.
  • Nauw samenwerken met de inkoopafdeling om productafbeeldingen en -beschrijvingen te optimaliseren voor effectieve klantcommunicatie.

Wat we zoeken:

  • Ervaren professional met minimaal 2 jaar ervaring in e-commerce , met expertise in optimalisatie van landingspagina’s, contentstrategie en on-site merchandising.
  • Ervaring met websitebeheer en/of personalisatiesoftware (bv. Insider, Dynamic Yield, etc.) is een plus.
  • Bekendheid met SEO-best practices, HTML en CSS (bij voorkeur).
  • Sterk gevoel van eigenaarschap, gecombineerd met een onwrikbare toewijding aan het leveren van hoogwaardige websitecontent en vaardigheden in probleemoplossing.
  • Een ondernemende geest gedreven door een passie voor continu leren.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om harmonieus samen te werken met teamleden van verschillende afdelingen, bijdragend aan een gezamenlijke visie.
  • Gestructureerde professional met sterke projectmanagementvaardigheden.

Wat we bieden:

  • Sluit je aan bij een dynamisch, wendbaar e-commerce team dat klaar staat voor exponentiële groei.
  • Een rol met overvloedige mogelijkheden voor professionele groei, gepositioneerd aan de voorhoede van onze digitale transformatie.
  • Omarm een hybride werkmodel met 2 dagen per week thuiswerken.
  • Een competitief salaris aangevuld met mogelijke extra voordelen.
  • Toegang tot een exclusief Employee Discount Platform.

Jouw profiel

-
  • Marketingstudies uitvoeren
    Communiceren met de commerciële diensten, de algemene directie, ...
  • De media-, of reclamecampagne evalueren
  • De gegevens van de campagne opvolgen en bijsturen (veranderen van drager, van media, ...)
  • Een balans van de marketingacties opstellen en verbeteringen voorstellen
  • Een product of merk analyseren, de marktcontext onderzoeken en de noden van de klant-adverteerder identificeren
  • De mediastrategie, het concept en de boodschap van de campagne bepalen in samenwerking met de verkopers, de ontwerpers en de adverteerders
  • Het verkeer (traffic) naar en op een website optimaliseren
  • De verspreiding van advertenties en hun plaatsing controleren
  • Methodologieën en tools voor mediaonderzoek en -metingen uitwerken en verbeteren
  • Marketingoperaties van een website coördineren
  • Media-informatie opvolgen en actualiseren
  • De opstart van reclamecampagnes opvolgen
  • Sociale media-toepassingen inzetten in professionele processen
  • De productontwikkelingsstrategie bepalen of ertoe bijdragen samen met de dienst onderzoek en ontwikkeling, de productieafdeling, de commerciële dienst, ...

Aanbod

-

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht